FULHAM BOYS


Den ersten Post auf meinem neuen Blog über meine Arbeit widme ich den drei Jungs, denen ich die ersten Schüsse mit meiner Kamera auf englischem Boden zu verdanken habe. 

My first post on my new blog about my work is dedicated to the three fulham boys. Without them I would've never been hunting with my camera on the ground of the UK.

Die drei Musikstudenten des BIMM wohnen seit ein Paar Wochen erst zusammen und ich konnte für ein Wochenende ein Teil dieser kleinen Familie sein.

The three students of the music academy(BIMM)live together for only a few weeks now and I was invited to join their little family for a weekend.


ANDRIN

Sänger und Pianist
Singer and pianist


Fensterplatz
Window seat



ALLAN

 Drummer und Saxophonist
 Drummer and saxophonist


Allan's Arbeitszimmer mit Ausblick
Working Place of Allan



COLIN

Gitarrist
Guitarist


"Hängt es jetzt gerade?"
"Is it straight now?"









Kommentare

Beliebte Posts